Klientům pomáháme v oblasti financí již více než 15 let. Po celou dobu nás charakterizuje pečlivost a odbornost. To, co naši práci činí výjimečnou a čím se odlišujeme od konkurence, je inspirace – unikátnost a nápaditost, kterou vkládáme do každého řešení. Klientům nenabízíme pouze produkty, ale vysvětlujeme jim všechny souvislosti, a tím přispíváme k jejich finančnímu vzdělání. Motivujeme ke změně finančního myšlení. Věříme, že zvyšováním úrovně finanční gramotnosti se podílíme na obohacení celé společnosti.
Hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici asistent v backoffice. Jsme menší rodinná firma se sídlem v Turnově zabývající se finančním poradenstvím. Tvým úkolem bude příprava smluv, tvorba kalkulací, komunikace s bankami a pojišťovnami, podpora obchodního týmu, komunikace s úřady a zajištění chodu kanceláře. To vše v přátelském prostředí a mladém kolektivu.
Středoškolské vzdělání ideálně ekonomického směru, řidičské oprávnění skupiny B, zodpovědný přístup, vhodné komunikační dovednosti, práci na PC a chuť se vzdělávat. Zkušenosti z finančních institucí výhodou.
Stabilní zaměstnání na dobu neurčitou, plat +28000 Kč hrubého, 30 dní dovolené, firemní automobil (dle dohody i k soukromým účelům), možnost výhodného mobilního tarifu, příspěvek na doplňkové penzijní spoření atd. Po dohodě pružná pracovní doba s možností částečného homeoffice.
Bc. Roman Kladivo, office manager
roman.kladivo@finspiro.cz
725 298 398
Stačí vyplnit vaše údaje a my se vám ozveme!
Kliknutím na tlačítko „ODESLAT“ souhlasíte se zpracováním vámi zadaných osobních údajů za účelem občasného zasílání obchodních sdělení. Data zpracovávám striktně dle normy GDPR – zákon č. 110/2019 Sb. o zpracování osobních údajů. Zavazujeme se, že vámi zadané osobní údaje nebudeme nikdy poskytovat třetím stranám. V případě podezření o zneužití prosím kontaktujte správce osobních údajů Matina Halouna skrz e-mail info@finspiro.cz