Kariéra

Asistent/ka pro Backoffice

Přestavení společnosti Finspiro s.r.o

Klientům pomáháme v oblasti financí již více než 15 let. Po celou dobu nás charakterizuje pečlivost a odbornost. To, co naši práci činí výjimečnou a čím se odlišujeme od konkurence, je inspirace – unikátnost a nápaditost, kterou vkládáme do každého řešení. Klientům nenabízíme pouze produkty, ale vysvětlujeme jim všechny souvislosti, a tím přispíváme k jejich finančnímu vzdělání. Motivujeme ke změně finančního myšlení. Věříme, že zvyšováním úrovně finanční gramotnosti se podílíme na obohacení celé společnosti.

Koho hledáme

Hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici asistent v backoffice. Jsme menší rodinná firma se sídlem v Turnově zabývající se finančním poradenstvím.  Tvým úkolem bude příprava smluv, tvorba kalkulací, komunikace s bankami a pojišťovnami, podpora obchodního týmu, komunikace s úřady a zajištění chodu kanceláře. To vše v přátelském prostředí a mladém kolektivu. 

Požadujeme

Středoškolské vzdělání ideálně ekonomického směru, řidičské oprávnění skupiny B, zodpovědný přístup, vhodné komunikační dovednosti, práci na PC a chuť se vzdělávat. Zkušenosti z finančních institucí výhodou. 

Nabízíme

Stabilní zaměstnání na dobu neurčitou, plat +28000 Kč hrubého, 30 dní dovolené, firemní automobil (dle dohody i k soukromým účelům), možnost výhodného mobilního tarifu, příspěvek na doplňkové penzijní spoření atd. Po dohodě pružná pracovní doba s možností částečného homeoffice. 

Životopis zašli, popřípadě bližší info podá

Bc. Roman Kladivo, office manager

roman.kladivo@finspiro.cz

725 298 398